Novice v temi: ocenjevanje znanja

Državni center za izpite bo ocenjeval govorne sposobnosti v okviru novih preizkusov
izobraževanje javna uprava
Državni center za izpite bo ocenjeval govorne sposobnosti v okviru novih preizkusov

Državni center za izpite (DİM) načrtuje uvedbo ocenjevanja "speaking" oziroma govornih sposobnosti na magistrskih sprejemnih izpitih. Če bo ta faza izvedena uspešno, jo nameravajo prenesti tudi na druge izpite. V okviru projekta "Yüksəliş" je vodja DİM-a Məleykə Abbaszadə sprejela zmagovalca četrtega niza tekmovanja, Seymurja Hüseynova, kar kaže na nadaljevanje programov za razvoj talentov.

25. jul 17:32
V osnovnih šolah prihaja do sprememb pri ocenjevanju znanja
izobraževanje
V osnovnih šolah prihaja do sprememb pri ocenjevanju znanja

Novi pravilnik o ocenjevanju znanja v osnovnih šolah, ki je stopil v veljavo, prinaša spremembe v konceptu preverjanja znanja. Razširja nabor načinov ocenjevanja, zmanjšuje minimalno število ocen, uvaja možnost medpredmetnega ocenjevanja in daje učiteljem več avtonomije pri določanju zaključne ocene. Pisne ocene ne bodo več prevladovale.

1 posodobitev 17. okt 13:07
Nov pravilnik o ocenjevanju v osnovnih šolah prinaša avtonomijo, a odpira vprašanja
izobraževanje družba
Nov pravilnik o ocenjevanju v osnovnih šolah prinaša avtonomijo, a odpira vprašanja

Novi pravilnik o ocenjevanju znanja v osnovni šoli je naletel na mešane odzive. Združenje ravnateljev pozdravlja spremembe, saj menijo, da vračajo avtonomijo učiteljem pri ocenjevanju. Med učitelji pa je zaznati zaskrbljenost zaradi omejitve števila ustnih ocen, kar bo po njihovem mnenju zahtevalo več usklajevanja. Didaktik Damijan Štefanc opozarja na nekatere pomanjkljivosti na didaktičnem področju.

1. nov 10:04
Francoski učenci v osnovni šoli napredujejo pri računanju in branju, v srednji šoli pa jih skrbi francoščina
družba izobraževanje
Francoski učenci v osnovni šoli napredujejo pri računanju in branju, v srednji šoli pa jih skrbi francoščina

Francosko ministrstvo za izobraževanje je objavilo rezultate nacionalnih ocenjevanj, ki so jih septembra opravili učenci v osnovnih, srednjih in visokih šolah. Rezultati kažejo na splošno stabilnost, vendar so ponekod, zlasti pri francoščini v srednji šoli, zaznane precejšnje razlike in zaskrbljujoče stanje. Medtem ko so učenci v osnovni šoli pokazali napredek pri računanju in branju, francoščina v srednji šoli ostaja problematična.

20. nov 9:56